Рейтинг » Саттар Естемесов атындағы шағын орталықты орта мектебі
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Шу ауданы білім бөлімінің
"Саттар Естемесов атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
шілде
2019

Рейтинг

Жамбыл облысы әкімдігі

білім басқармасының

2019 жылғы 8 мамырдағы №231 бұйрығына

1 ҚОСЫМША

 

МЕКТЕПТЕРДІҢ РЕЙТИНГІСІ ТУРАЛЫ

ЕРЕЖЕ

 

I. Жалпы ереже

1.1. Рейтинг – ранг, білім беру мекемесінің қызметін бағалау білім беру ұйымының құжаттарын талдау, әлеуметтік сауалнама алу, өзін-өзі тексеру негізінде шығарылады.

1.2. Рейтинг мәліметтерді жинайды, оған талдау жасайды, қорытындысы бойынша рейтинг шығарады.

1.3. Білім беру жүйесіндегі рейтинг қазіргі кезеңдегі білім беруді жетілдіру жолдарының бірі болып табылады.

1.4. Рейтинг білім беру мекемелерінің қызметін тиімді бағалау құралы ретінде саналады.

1.5. Рейтинг зерделеу процесін демократияландыруға мүмкіндік береді.

1.6. Рейтинг қолданыстағы құқықтық және нормативтік құжаттарға, тұжырымдамаларға, республикалық, аймақтық деңгейдегі әдістемелік материалдарға және осы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.

II. Рейтингтің мақсаты және міндеттері

2.1. Рейтингтің мақсаты білім беру мекемелері қызметтерінің тиімділігін бағалау, білім беру сапасын арттыруға ынталандыру, облыс тұрғындарының Жамбыл облысының білім беру жүйесін дамуы жөнінде халықтың біртұтас көзқарасын қалыптастырады.

2.2. Мақсатты іске асыру барысында келесі міндеттер шешіледі:

- білім беру ұйымдарының қызметтері туралы шынайы және сенімді ақпарат алу;

- аймақтық білім беру жүйесінде білім беру ұйымдарының рейтингісін анықтау;

- аймақтағы мектептерді басқару, әдістемелік және оқу-тәрбие қызметінде жаңа педагогикалық идеялар мен инновациялық көзқарасты анықтау;

- әлеуметтік әріптестікті дамыту, білім беру ұйымындағы кәсіптік қауымдастық желісін құру;

- жалпы орта білім беретін ұйымдардың қызметіне сапа менеджменті жүйесін енгізу;

- педагогикалық ұжымдардың табысты тәжірибелерін тарату;

- көпшілікті маңызды әлеуметтік институт ретінде білім беру мекемелеріндегі білім беру сапасын бағалауға қатыстыру.

 

III. Рейтинг идеялары

3.1. Білім беру сапасын бағалаудың сенімділігін арттыру идеясы.

3.2. Білім беру жүйесінің жағдайы туралы мүдделі тараптар мен қоғамның хабардар болуы идеясы.

3.3. Рейтинг идеясы келесі критерийлерді қолдануды ұсынады:

- оқыту мен тәрбие берудің сапалы нәтижесі;

- заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны білім беру процесінде қолданудың тиімділігі;

-сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету;

- білім беру ұйымдарын дамытудың тиімділігі;

- білім беру ұйымдарының қызметі туралы ақпараттардың шынайылығы мен қолжетімділігі;

- білім беру ұйымдарына ата-аналардың (заңды өкілдердің), бітірушілердің қарым-қатынасы;

- педагогтардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру деңгейі;

- басқару тиімділігі.

 

IV. Рейтингті ұйымдастыру және өткізу

4.1. Жамбыл облысының білім беру ұйымдарында жүргізілетін рейтинг Жамбыл облысы әкімдігі білім басқармасының бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.

4.2. Рейтингті жүзеге асыру іс- шараларына аймақтағы білім беру жүйесінің барлық жалпы білім беру ұйымдары қатысады.

4.3.Білім басқармасының бұйрығына сәйкес білім беру ұйымдарының даму деңгейлерін сараптау, сараптама жиынтығын жүзегеасыру үшін аймақтық эксперттік комиссияжәне білім беру ұйымының қызметіне сараптама жасайтын аудандық /қалалық/ рейтингтік комиссия құрылады. Комиссиялардың төрағасы мен хатшысы тағайындалады.

4.4. Аудандық /қалалық/ рейтингтік комиссиясы:

- білім беру ұйымдарының рейтингтік іс-шараға қатысу үшін ұсынған құжаттар жинағын тіркеуді жүзеге асырады;

-нақты критерийлер мен көрсеткіштерге сәйкес құжаттарды бағалайды, сараптама жүргізеді;

-іріктеу жүргізілетін мектептердің жұмыс деңгейлері бойынша аудандық /қалалық/ деңгейдегі рейтингтік бағалаудың қорытындысын жасайды және басқару шешімдерін қабылдау үшін білім басқармасына ұсынады.

4.5. Облыстық эксперттік комиссияның құрамына облыс әкімдігі білім басқармасының өкілдері, аймақтағы ЖОО-ның, облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің, білім қызметкерлерінің облыстық кәсіподақ комитетінің өкілдері, директорлар Кеңесінің мүшелері, педагогикалық еңбек ардагерлері, жұртшылық өкілдері кіре алады.

4.6. Аудандық/қалалық/ рейтингтік комиссияның құрамына білім бөлімінің, аймақтағы ЖОО-ның, аудандық/қалалық/ оқу-әдістемелік кабинетінің, білім қызметкерлерінің аудандық кәсіподақ комитетінің өкілдері, жергілікті қауымдастық мүшелері, педагогикалық еңбек ардагерлері кіре алады.

4.7. Рейтинг ағымдағы оқу жылы аяқталғаннан соң жылына бір рет тамыз айында өткізіледі.

4.8.Білім бөлімдері міндетті:

Øқұрамы 7 адамнан тұратын рейтингтік комиссияны құруға;

Ø рейтингті өткізуге қажетті ақпараттарды жинауды, өңдеу мен шынайылығы мен нақтылығына жауап беруді аудандар мен Тараз қаласының әдістемелік кабинеттеріне міндеттеуге;

Ø барлық білім беру ұйымдарының басшыларына мектептердің рейтингісі туралы Ережені хабарлауға;

Øрейтингті өткізу үшін қажеттіматериалдық-техникалық жағдаймен қамтамасыз етуге.

V. Рейтингтік комиссияға ұсынылатын құжаттардың тізімдемесі

5. Рейтингтік комиссияға ұсынылатын құжаттар:

5.1. Рейтингтің критерийлері мен көрсеткіштері негізінде білім беру мекемесінің өзін-өзі зерттеу материалдары;

5.2. Білім беру ұйымының жылдық жұмысының сараптамасы;

5.3. Авторлық, дидактикалық, әдістемелік материалдар, басылымдар (комиссияның сұрауы бойынша);

5.4.Білім беру ұйымының бұйрықтары ( комиссияның сұрауы бойынша);

5.5 Ата-аналар мен оқушылар арасында жүргізілген онлайн дауыс берудің нәтижелері.

ҮІ.Білім беру ұйымдарын кластерлік топтарға бөлу.

6.1. Өткен оқу жылындағы қызмет нәтижелері көрсеткіштерінің жиынтығы негізінде әрбір білім беру ұйымының жұмыс жағдайын нақты анықтау үшін облыс мектептері келесі деңгейлер бойынша іріктеледі:

І. Инновация режиміндегі мектеп;

ІІ. Даму режиміндегі мектеп;

ІІІ. Жұмыс режиміндегі мектеп;

ІҮ. Кризистік режимдегі мектеп;

Ү. Жұмыс істеу режимін (тоқыраудағы) тоқтатқан мектеп.

6.2.Кластер негізіне (білім беру ұйымдарының топтарға-кластерлерге бөлінуі) топтарды жинақтайтын параметрлердің үш блогы жатады:

1 . «Процесс» сипаттамалары (оқытупроцесінің сипаттамасы).

2. «Нәтижелердің» сипаттамалары(оқыту процесінің қорытындысы).

3. Білім беру процесінде оқыту технологиялары мен әдістерін

3. Мектептердің білім беру үрдісіне әлемдік білім беруде жетекші тренд болып табылатын инновациялық технологиялар мен оқыту әдістемесінің «енгізілуі» және «енгізілу жағдайының» сипаттамасы

4. Оқыту нәтижесі бойынша ата- аналардыңқанағаттанушылық сипаттамалары.

 

VIІ. Мектептердің рейтингісінің қорытындысын рәсімдеу

7.1. Рейтингтік зерделеудің қорытындысы диагностикалық диаграммаларменталдамалық анықтама ретінде рәсімделіп, ОББ-ның алқа мәжілісінде қаралады және білім басқармасының сайтында жарияланады.

7.2.Білім беру ұйымдарының даму деңгейлері бойынша жүргізілген іріктеу нәтижесі мектептердегі жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ету бойынша басқару шешімдерін қабылдау үшін аудандық /қалалық/ әкімдіктер мен білім бөлімдеріне ұсынылады.

7.3.Рейтингтің нәтижесі бойынша аудандық және Тараз қалалық білім бөлімдері мектептердегі білім беру қызметінің деңгейін арттыруға арналған кешенді іс-шаралар жоспарын жасап, күнтізбелік күннің 10 тамызға дейін білім басқармасының Эксперттік кеңесіне ұсынулары тиіс.

7.4.Білім басқармасының Эксперттік кеңесі рейтингтің нәтижесі негізінде қорытынды шығарады. Қорытынды білім сапасын қамтамасыз етуге бағытталған облыс мектептерінің жұмыс жағдайын бағалап қана қоймай, білім беру қызметінің деңгейін арттыру бойынша жүйелі ұйымдастыру іс-шараларын қабылдау үшін білім бөлімдеріне арналған ұсынымдарды да қамтуы тиіс.

VIІІ. Білім беру ұйымдарынрейтингтік көрсеткіштері арқылы ынталандыру

8.1. Педагогикалық инновациялық режимде жұмыс істейтін жалпы білім беретінмекемелері өңірлік рейтингтіңқорытындысына сәйкес, төмендегі номинациялар бойынша қаржылай немесе құнды сыйлықтармен марапатталады:

Ø «Үздік қала мектебі»;

Ø «Үздік ауыл мектебі»;

Ø «Үздік шағын жинақталған мектеп».

 

ХІХ. Білім беру қызметін төмен деңгейде көрсеткен жалпы білім беру ұйымдарына қолданылатын шаралар

9.1. Білім беру қызметін төмен деңгейде көрсетіп, кризистік режимде жұмыс істейтін мектеп ретінде анықталған жалпы білім беретін мекемелері аудандық/қалалық/ білім бөлімдерінің персоналды бақылауына қойылады.

 

Х. Жалпы білім беретін мекемелерінің критерийлері, рейтингтің көрсеткіштері.

10.1.Рейтинг критерийлерінің жалпы саны- 45, оның ішінде:

Øорта мектептер үшін- 39 критерий;

Ø негізгі мектептер үшін - 38 критерий;

Ø бастауыш мектептер үшін - 25 критерий.

 

Критерийлер

Көрсеткіштер

Балл

Ескертулер

1.

Оқыту мен тәрбие берудің сапалы нәтижесі

 

 

 

1.1. Инвариантты компоненттегі пәндер бойынша оқыту сапасы (білім беру ұйымдарының орташа көрсеткіші).

Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша білім сапасы:

География (жаратылыстану пәні) -74%, дүниетану -87%, биология -73%, химия -70%, математика (алгебра) -66%, геометрия -58%, физика -61%, информатика -76%.

 

Жалпы білім спасы 72%

 

Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша білім сапасы:

Қазақ тілі - 73%, қазақ әдебиеті - 72%, орыс тілі -70%, орыс әдебиеті -68%, ағылшын тілі -70%,қазақстан тарихы -64%,дүниежүзі тарихы -66%, құқық, адам және қоғам -81%.

Жалпы білім сапасы 67%

1.2. «Алтын белгі» төсбелгісі иегерлерінің үлесі.

Жоқ

 

1.3 ҰБТ-де 100 және 100-ден аса балл жинаған «Алтын белгі» иегерлерінің үлесі

1.4. Үздік аттестатқа ие болған мектеп бітірушілердің үлесі

Жоқ

 

 

 

 

 

 

1.5 ҰБТ-де 100 және 100-ден аса балл жинаған «Үздік аттестат» иегерлерінің үлесі

Жоқ

1.6. Мемлекеттік білім беру гранттарын иеленген «Алтын белгі» иегерлерінің үлесі

Жоқ

1.7. Мемлекеттік білім беру гранттарын иеленген «Үздік аттестат» иегерлерінің үлесі

Жоқ

1.8. Негізгі мектеп курсы бойынша үздік куәлік алған негізгі мектеп бітірушілерінің үлесі

1

1.9. Бастауыш мектеп сатысы бойынша үздік бітірген бастауыш мектеп оқушыларының үлесі

1 сынып – 23 үздік

2 сынып -12 үздік

3 сынып – 14 үздік

4 сынып – 13 үздік

Барлығы -62 – 42,18%

1.10. Халықаралық, республикалық деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны. ҚР БҒМ бекіткен 07.12.2011 жылғы №514 бұйрыққа сәйкес (оның ішінде «Дарын» РҒПО өткізетін қашықтық олимпиадалары)

 

www.nio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты математика пәнінен ұйымдастырған қашықтық олимпиадасының 3 дәрежелі жүлдегері Нуридин Құлтай

 

www.nio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты математика пәнінен ұйымдастырған қашықтық олимпиадасының 3 дәрежелі жүлдегері Акерке Алтынбек

 

www.nio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты математика пәнінен ұйымдастырған қашықтық олимпиадасының 3 дәрежелі жүлдегері Қосниет Асыл

 

www.tio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты математика пәнінен ұйымдастырған онлайн олимпиадасының жеңімпазы Жанел Акан Дипломмен марапатталды

 

www.tio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты Технология пәнінен ұйымдастырған онлайн олимпиадасының жеңімпазы Аяжан Рахымберді Дипломмен марапатталды

 

 

www.tio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты Технология пәнінен ұйымдастырған онлайн олимпиадасының жеңімпазы Ақерке Ошақбай Дипломмен марапатталды

 

www.tio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты Технология пәнінен ұйымдастырған онлайн олимпиадасының жеңімпазы Алтынай Қожан Дипломмен марапатталды

 

Орыс Тілінен өткен Ұлттық интернет олимпиадасының жеңімпазы Сабина Момбек 1 дәрежелі дипломмен марапатталды.

 

USTAZ tilegi Республикалық ұстаздар сайтына авторлық материал жариялаған мына оқушылар Сертификат алды:

Әдібай Ақжан

Бақытбек Айлин

Бердіш Ербол

Болатхан Айша

Қадырқұл Айзере

Рүстем Жанель

Секім Несібелі

Серік Дария

Тенгизбаев Даниял

Тұрғанбек Заңғар

 

Международный игровой конкурс по истории мировой культуры ЗОЛОТОЕ РУНО диплом 1 степени награждается уч. 3 кл Сланбек Айлан

Уч.4кл Құрманқұл Арсен

Уч.4 кл Рысбек Бекнұр

Уч.11 кл Тынышбек Алина

 

1.11. Халықаралық, республикалық, аймақтық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының) саны.

Жалпы білім беретін пәндер бойынша аудандық олимпиада жүлдегері 10 сынып оқушысы Қожан Алтынай математика пәнінен 3 дәрежелі дипломмен марапатталды.

 

Жалпы білім беретін пәндер бойынша аудандық олимпиада жүлдегері 9сынып оқушысы Сүйерхан Ақниет физика пәнінен 3 дәрежелі дипломмен марапатталды.

 

.

1.12.Білім беру ұйымдарында оқушылар тарапынан жасалған құқық бұзушылық саны

Жоқ

2.

Оқушылардың сабаққа қатысуы

2.1. Оқушылардың сабаққа қатысуы

 

 

 

 

 

 

 

1-4 сынып аралығында – 147 оқушы

5-9 сынып аралығында – 148 оқушы

10-11 сынып аралығында – 27оқушы

Барлығы – 322 оқушы

Сабаққа қатысуы - 100%.

3

3

3

Мектептің ҒЗИ , ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен бірлескен қызметінің деңгейі

3.1. ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны

Жоқ

3.2. Жамбыл облысындағы ҒЗИ, ғылыми орталықтар және ҚР ЖОО-мен жасалған білім беру жобаларының саны

Жоқ

4.

Заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны білім беру процесінде қолданудың тиімділігі

4.1. «Күнделік» ақпараттық жүйесін пайдаланатын педагогтардың жұмыс сапасының көрсеткіші;

 

100%

4.2. Педагогтардың «Bilimland» білім беру платформасын қолдану белсенділігінің көрсеткіші

70%

 

4.3. Күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистерді, QR-кодтау технологиясын қолданатын педагогтардың үлесі.

70%

4.4. Күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot, Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын педагогтардың үлесі.

Жоқ

4.5. Білім беру үрдісінде оқытудың цифрлық түрін (жаппай ашық онлайн-оқыту, геймификация, оқиғалы білім беру, «Төңкерілген сабақ» технологияларын тиімді пайдаланатын педагогтардың үлесі.

 

Қатысқан 100%

4.6. Мектептің жұмыстық оқу жоспарына «Робототехника» курсының енгізілуі

Жоқ

 

4.7. Мұғалімнің автоматтандырылған жұмыс орнының үлесі

E-Learning жүйесімен келген компьютер саны -61

Оның ішінде:

Моноблок -30

Ноутбук -12

Компьютер -19

2008-2012 жылға дейінгі келген компьютер саны -21 (істен шыққаны -10)

Мектепте 2 интернет желісі бар. Жылдамдығы 3,59Мбит/с. Мұғалімдердің компьютерді пайдалану үлесі - 90%

4.8. Кітапханашының автоматтандырылған жұмыс орнының болуы

Бар

4.9. Кітапханада электронды оқу залының болуы

Жоқ

5.

Сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету

5.1. Қосымша білім беру ұйымдарында және білім беру ұйымдарының базасында қосымша білім берумен қамтылған мектеп оқушыларының үлесі

 

4-11 сынып аралығында 185 оқушы

 

6.

«Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу бағытындағы жұмыс деңгейі

6.1. «Туған жер», «Мектепке тағзым» акцияларына қамтылған қатысушылардың үлесі

 

 

 

 

 

 

 

 

« Туған жер» акциясына 85% оқушы қамтылды.

«Мектепке тағзым» акциясына 80% оқушы қамтылды.

 

6.2. Музейлер мен тарихи-мәдени, киелі орындарда өткізілген экскурсиялар мен сабақтардың үлесі

Баласағұн ауылындағы «Ақтөбе» қалашығына 60% оқушы барды.

Төле би ауылындағы ескерткіштерге, музейге экскурсияға 70% оқушы қамтылды.

Мәдени, киелі орындар туралы сабақтарға 90% оқушы қамтылды.

«Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында 100% оқушы қамтылды.

7.

Мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың жайлылық деңгейі

7.1. Мектептің оқушылары мен педагогтарына арналған ауыз су диспенсерлік құрылғыларының болуы және олардың жұмыс істеуі

Бар

8.

Оқушылардың толыққанды физикалық дамуы үшін жағдайларды қамтамасыз ету

8.1. Оқушылардың түрлі спорттық байқаулар мен жарыстарға қатысу көрсеткіші

Дене шынықтыру

9.

Білім беру ұйымдарын дамытудың тиімділігі

9.1. Жүзеге асырылған инновациялық жобалар саны

Жоқ

10.

Білім беру ұйымдарының қызметі туралы ақпараттардың шынайылығы мен қолжетімділігі

10.1. Білім беру ұйымы сайтының жұмыс сапасының көрсеткіші

 

 

-----

11.

Білім беру ұйымдарына ата-аналардың (заңды өкілдердің), бітірушілердің қарым-қатынасы

11.1. Білім беру қызметінің сапасына қанағаттанатын ата-аналардың үлесі

 

 

 

 

 

 

 

Жанат акпей

 

11.2. Білім беру қызметінің сапасына қанағаттанатын оқушылардың үлесі

 

Жанат акпей

11.3. БАҚ беттерінде білім беру ұйымы туралы жағымды жаңалықтардың жариялануы

Жарияланды

11.4. БАҚ беттерінде білім беру ұйымы туралы жағымсыз жаңалықтардың жариялануы

Жоқ

11.5. Білім беру қызметінің сапасына қанағаттанатын ата-аналар мен оқушылардың виртуалды онлайн дауыс беруі (білім бөлімдерінің сайттарында мектептің жетістіктері туралы материалдар жарияланады, ата-аналар мен оушылар онлайн дауыс береді).

Онлайн дауыс беру http://jambyl-bilim.kz

сайтында жүргізілген нәтиже бойынша 65%

 

11.6. Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің болуы

Бар

 

12.

Басқару тиімділігі

12.1. Ұжым мүшелерінің мектеп әкімшілігі туралы Количество жалоб членов коллектива школы в вышестоящие инстанции на неправомерные действия администрации школы.

жоқ

12.2.Мектепті басқару жүйесіне ұжым мүшелерінің қанағаттану деңгейі

жоғары

13.1 Педагогтардың жалпы санынан жоғары және бірінші санаты бар педагог қызметкерлердің ү.лесі

Барлығы - 47

Жоғары санатты – 10-21,2%

Бірінші санатты – 7 – 14,8%

Екінші санатты - 19 – 40,4%

Санаты жоқ мұғалімдер – 11 – 23,4%

13.2. Халықаралық деңгейдегі байқауларда жеңімпаз, жүлдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі

 

 

 

 

 

Жоқ

13.3. Республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі байқауларда жеңімпаз, жүлдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі

 

1 дәрежелі дипломмен 7-ші «Ең үздік жыл психологы» атты республикалық конкурсының жеңімпазы Секербекова Айнур марапатталды.

 

Диплом. Бас жүлде «Жылдың үздік психологі»атты облыстық байқаудың жеңімпазы Секербекова Айнұр марапатталды.

 

Диплом. «Үздік портфолио» номинациясы бойынша 7-ші «Ең үздік психолог» атты республикалық конкурсының қатысушысы Секербекова Айнұр марапатталды.

 

Грамота. «Заманауи педагог» республикалық журналының 2018 ж 2,3 санында озық тәжірибелерді насихаттауға қосқан үлесі үшін Айнұр Секербекова марапатталды.

 

«Білім беру ісінің үздігі» төс белгісімен Секербекова Айнұр марапатталды.

 

 

www.tio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты қазақ тілі пәнінен ұйымдастырған онлайн олимпиадасының жеңімпазы Айзат Биғазиева 1 дәрежелі Дипломмен марапатталды

 

Орыс Тілінен өткен Ұлттық интернет олимпиадасының жеңімпазы Сауле Карипбаева1 дәрежелі дипломмен марапатталды.

 

 

Алғыс хат Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиада ұйымдастыруымен өткізілген пәндік олимпиадаға жеңімпаздарды дайындағаны үшін Айгерим Байгебаева марапатталды.

 

www.nio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты физика пәнінен ұйымдастырған қашықтық олимпиадасының 1 дәрежелі жеңімпазы Жұбандық Торибаев

 

«Үздік ашық сабақ» атты Республикалық оқытушылар сайысында 2 орынға ие болған Торибаева Тазагул дипломмен марапатталды

 

www.nio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты математика пәнінен ұйымдастырған қашықтық олимпиадасының 1 дәрежелі жеңімпазы Тазагул Торибаева

 

«Шу аудандық комитеті»

8-Наурыз «Ана-өмірдің шуағы» мерекесіне орай Боталиева Дәмехан Алғыс хатпен марапатталды.

 

Жасұрпақты оқыту мен тәрбиелеудегі ерен еңбегі үшін Боталиева Дәмехан Алғыс хатпен марапатталды.

 

СЕРТИФИКАТ выдан Рахиевой Салтанат в том , что он принял участие в обучающем семинаре и мастер-классе для учителей физической культуры по проекту – «Урок футбола»

 

Шу ауданы мұғалімдер арасындағы спартакиадада волейболдан қыздар арасында 3 орынды иеленген Рахиева Салтанат марапатталды.

 

Шу ауданының білім бөлімі аудандық жеңіл атлетикадан өткен мұғалімдер спартакиадасында төрешілік еткені үшін С.Рахиева марапатталады

 

 

www.nio.kz Республикалық Ұлттық Интернет сайты физика пәнінен ұйымдастырған қашықтық олимпиадасының 1 дәрежелі жеңімпазы Дина Мусабекова

 

 

 

.

13.4. Халықаралық, республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі басылымдарда іс-тәжірибесі жарияланған педагогтардың үлесі

USTAZ tilegi Республикалық ұстаздар сайтына авторлық материалы жариялаған Биғазиева Айзат Сертификат алды

 

Ziatker.kz –ҚР Білім және Ғылым порталында авторлық материалы жарияланған Байгебаева Айгерим Сертификат алды.

 

Сертификат «Педагогикадағы инновациялар- Инновации в педагогике» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының 3-ші 2019ж. санында авторлық материал жариялағаны үшін Байгебаева Айгеримге берілді.

 

Сертификат «Педагогикадағы инновациялар- Инновации в педагогике» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының 3-ші 2019ж. санында авторлық материал жариялағаны үшін Торибаев Жұбандыққа берілді.

 

Сертификат «Педагогикадағы инновациялар- Инновации в педагогике» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының 3-ші 2019ж. санында авторлық материал жариялағаны үшін Торибаева Тазагүлге берілді.

 

СЕРТИФИКАТ выдан Байзаковой Айнуре за публикацию авторского материала в республиканском журнале «Педагогикадағы инновациялар -инновации в педагогике»

 

Сертификат «Педагогикадағы инновациялар- Инновации в педагогике» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының 3-ші 2019ж. санында авторлық материал жариялағаны үшін Мусабекова Динаға берілді.

 

USTAZ tilegi Республикалық ұстаздар сайтына авторлық материал жариялаған Агибаева Ақмарал құрмет грамотасымен марапатталды.

 

USTAZ tilegi Республикалық ұстаздар сайтына авторлық материалы жариялаған Агибаева Ақмарал Сертификат алды «Ер Саттардың ұрпағымыз»

 

USTAZ tilegi Республикалық ұстаздар сайтына авторлық материалы жариялаған Агибаева Ақмарал Сертификат алды «Менің атым Қожа»

 

Сертификат «Педагогикадағы инновациялар- Инновации в педагогике» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының 3-ші 2019ж. санында авторлық материал жариялағаны үшін Агибаева Ақмаралға берілді.

 

Сертификат «Педагогикадағы инновациялар-Инновации в педагогике» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының 3-ші 2019ж. санында авторлық материал жариялағаны үшін Жумадилова Құндызға берілді.

 

13.5. Іс-тәжірибелері аудандық /қалалық/, аймақтық, республикалық деңгейде таратылған педагогтардың үлесі (шығармашылық есептер, семинарлар, шығармашылық шеберханалар, шеберлік сыныптар және т.б.)

Саттар Естемесовтың 100 жылдық мерей тойына орай өткізілген «Ел есінде-ер Саттар» атты аудандық семинар.